fredag 28 maj 2010

Uppgift 13

Nu är kursen snart slut så det är dags att skriva den sista uppgiften.

Jag tror att den här kursen har varit en bra grund och jag kommer nog ha ett stort försprång när jag börjar min utbildning i höst.
Jag började den här kursen med förhoppningen att kunna förstå illustrator och indesign men fick mycket mer på köpet. Publicering via internet var något helt nytt och jag har aldrig hållit på med html förut, visst att det var riktigt frustrerande ibland när allt blev fel och man inte hade någon aning om varför men jag känner samtidigt att jag har lärt mig mycket.

Grafiskt design delkursen är nog den jag vunnit mest på att gå eftersom att jag nu fått användning av de programmen i mina arbetsprover till en grafisk design utbildning men håller även på med indesign och illustrator på fritiden för att göra små enkla illustrationer och lägga in test i olika fotokollage jag brukar göra.

Enda nackdelen jag ser med att ha gått den här kursen är att jag kanske kommer ha lite tråkigt under mitt första år på min utbildning :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar